سلام

به نظر می رسد که دوستان عزیز و همکلاسیان گرامی امتحان جامع را داده اند و دیگر کمتر سراغ این وبلاگ را می گیرند!

در هر حال جهت یادآوری به اطلاع دوستان می رساند ثبت نام ترم جدید حسب اعلام دانشگاه از تاریخ دوم شهریور ماه آغاز و تا نهم شهریور ماه نیز ادامه دارد.

با آرزوی توفیق