اندر احوالات این روزهای ما (بجز یکی از دوستان)
دکترا را بگیر و قابش کن تز بده، بعد هم کتابش کن
شصت و یک ترم سر دواندندت عاقبت هیچکارهات کردند!شاعر: امید مهدی نژاد
+ نوشته شده در جمعه ۱۳۹۲/۰۷/۱۹ ساعت 8:48 توسط بهادر نایبی
|
دکترا را بگیر و قابش کن تز بده، بعد هم کتابش کن
شصت و یک ترم سر دواندندت عاقبت هیچکارهات کردند!شاعر: امید مهدی نژاد
دانشجویان دکترای حسابداری دانشگاه تهران - پردیس بین الملل کیش آموخته ها و دانسته های خود را در این وبلاگ به اشتراک می گذارند.