سلام

با راهنمایی های جناب آقای دکتر یزدان پناه این وبلاگ به منظور هم فکری و تعمیق مباحث درسی و هم اندیشی در مورد مباحث علمی ایجاد شده است و امید است به محفلی علمی پویا تبدیل گردد.

موفق باشید