سرآغاز نام خداست
سلام
با راهنمایی های جناب آقای دکتر یزدان پناه این وبلاگ به منظور هم فکری و تعمیق مباحث درسی و هم اندیشی در مورد مباحث علمی ایجاد شده است و امید است به محفلی علمی پویا تبدیل گردد.
موفق باشید
+ نوشته شده در دوشنبه ۱۳۹۰/۰۸/۱۶ ساعت 13:33 توسط
|
دانشجویان دکترای حسابداری دانشگاه تهران - پردیس بین الملل کیش آموخته ها و دانسته های خود را در این وبلاگ به اشتراک می گذارند.